Första inlägget

Hej, somsagt kommer denhär bloggen handla om mitt liv som kretsar kring hästar. Ni kan även läsa om resten av mitt liv som inte har med hästar att göra (agnesnorman.blogg.se). Men här kommer jag skriva om allt som har hästar i meningen. Mest kommer det bli om mig och min häst Anitra och våran utveckling framåt. Inom kort kommer en presentation om mig och A. Och så ska bloggen fixas så snabbt som möjligt. Läs och njut.
Det var något krångel att ladda upp bild.. Ska försöka få upp en snarast!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

normans.blogg.se

Hej, jag heter Agnes Norman och fyller 17 i september. Här bloggar jag om min hästvardag. Följ med och läs! Läs även min andra blogg som handlar om allt annat runt omkring hästar.

RSS 2.0