Måndag Tisdag 13 14 augusti

Var där igår med pappa, trodde jag uppdaterade om det men tydligen inte, hon kom mot oss redan när vi parkerade bilen vid hagen. Hon är ju för söt. Sen tog vi upp henne, borstade av henne och kolla till såret osv. Allt såg fint ut så gick en liten promenad. Hon är som en stor hund när man går med henne i grimma och grimmskaft. Går längst ut i skaftet och är bara så mysig. Jag vet inget annat ord att beskriva hur hon är just nu. Hon vill bara mysa mysa mysa hela tiden.
 
Idag var jag där med mamma ganska sent, men samma som igår började hon gå mot oss redan när hon såg bilen parkera vid hagen. Gosh, varför gör hon såhär?! Jag kan inte tycka om henne mer än vad jag gör just nu. Och samma idag så tog vi upp henne och kolla så allt stod rätt till och det gjorde det. På promenaden promenera hon lite mer allertare idag och var inte allra längst bak i skaftet. Gick med mulen i ryggen eller i min famn, delade på blåbärsris. Hon myste och älskade promenaden lika mycket som jag gjorde.
Jag bara ber till Gud att igång sättningen går bra och att allt står rätt till hos veterinären och att hon sen är lika underbar när hon är helt igång och ajg sitter på hennes rygg istället för att promenera framför henne.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

normans.blogg.se

Hej, jag heter Agnes Norman och fyller 17 i september. Här bloggar jag om min hästvardag. Följ med och läs! Läs även min andra blogg som handlar om allt annat runt omkring hästar.

RSS 2.0