I'm back!

våran första 1.10 tillsammans
Nu är jag hemma igen och uppdateringe här ska bli sååå mycket bättre. 
Hoppas ni tyckte att presentationen blev bra. Kanske inte riktigt vad ni trodde och den blev inte riktigt vad jag trodde heller men det var ungefär hela min häst historia. Skulle egentligen vart en video på slutet. Kan göra en presentation mer in på Anitra någon annan gång. Igår fick hon vila. Hann inte ens förbi för att kolla på henne. Men idag ska vi förbi och bara kolla till henne då större delen av min familj är lite halft slitna. Men imorgon någon gång blir det en promenad. Ska prata med pappa idag så kanske vi får en plan för hur hennes igång sättning ska bli, och någon gång i veckan ska jag cykla bort till Uringe (där hon normalt står) och fixa hennes box och alla hennes grejer så det är färdigt tills nästa helg då vi ska ta hem henne från betet och allt ska gå tillbaka till vanligt. 
Ja, det var väl det. Jag har inte så mycket mer att säga just nu. Så vi hörs antingen senare ifall det hände någon jätte intressant när vi var och kolla till henne eller imorgon. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

normans.blogg.se

Hej, jag heter Agnes Norman och fyller 17 i september. Här bloggar jag om min hästvardag. Följ med och läs! Läs även min andra blogg som handlar om allt annat runt omkring hästar.

RSS 2.0